ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (FAGs)

Εάν οι ερωτήσεις που θα βρείτε δεν καλύπτουν την δική σας περίπτωση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας από την σελίδα της επικοινωνίας και θα φροντίσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία; Αν ναι, γιατί;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό για να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ωστόσο, μέσα από τις σελίδες του λογαριασμού σας θα μπορείτε:

  • Να εξοικονομήσετε χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια νέα παραγγελία
  • να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας
  • να επισκεφτείτε το καλάθι αγορών σας και τη λίστα επιθυμιών σας
  • να αλλάξετε τα στοιχεία εγγραφής σας (email)
  • να ανανεώσετε τον κωδικό πρόσβασης (password)

Πώς μπορώ να δημιουργήσω τον προσωπικό μου λογαριασμό;

Πατώντας «Σύνδεση», μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό συμπληρώνοντας στα απαιτούμενα πεδία τα προσωπικά σας στοιχεία. Μόλις ολοκληρώσετε την εγγραφή σας θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης στο e-mail σας.

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω;

Αρκεί να κάνετε κλικ στη «Σύνδεση» κι εκεί να επιλέξετε «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;». Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε e-mail με οδηγίες για να πραγματοποιήσετε ανάκτηση του προσωπικού σας κωδικού.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα;

Ναι, είστε απόλυτα διασφαλισμένοι στις online αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας που αφορούν την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων, τα οποία ΔΕΝ αποθηκεύονται στα αρχεία μας, καθώς η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται σε συνεργασία με την τράπεζα.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;